Fall Guys FAQ
Fall Guys menawarkan Mata Wang Maya dalam bentuk Show-Bucks untuk dijual pada kedua-dua Epic Games Store dan juga kedai dalam permainannya. Fall Guys juga menawarkan berbagai pek yang menyertakan produk dalam permainan kosmetik dan Show-Bucks.
Adakah produk menggunakan platform pembayaran Epic Games atau milik anda sendiri untuk pembelian dalam aplikasi ini? Nota: Epic tidak boleh memberikan butiran atau bayaran balik bagi sebarang transaksi yang dibuat di luar platform pembayaran Epic.
Apabila bermain Fall Guys melalui Epic Games Store, semua pembelian dalam aplikasi menggunakan platform pembayaran Epic Games. Kedai dalam permainan mengalihkan pengguna ke gedung platform untuk menyelesaikan pembelian. Apabila bermain pada platform lain, platofrm pembayaran yang berbeza mungkin digunakan.
Fall Guys tidak mewajibkan pemain membeli sebarang kandungan untuk bermain. Semua pembelian adalah pilihan dan hanya memberikan manfaat kosmetik.