Fall Guys – Pakiet Fasolkurek z Wolnego Wybiegu
Doświadcz jajcarskiej zabawy z twardymi bohaterami! Zawartość pakietu: Wolny Wybieg (cały strój), Kurczęcy hełm (cały strój), 600 show-dolców!