Fall Guys - Serbest Gezen Fall Guy'lar Paketi
Show-Bucks, Fall Guy'ının farklı özelliklerini özelleştirebileceğin oyun içi öğeler satın alırken kullanabileceğin bir oyun içi para birimidir!