Fall Guys - Hug-A-Lotl Paketi
Zili duyuyor musun? Bu sevimli aksolotl seni kahkahalara boğacak! Karşında pamuk şekerle doldurulmuş ve zafere hazır olan bir Hug-A-Lotl!