Fall Guys – Gazowana korona
Wystarczy, że zalogujesz się do programu uruchamiającego Epic Games na PC między 16 maja i 13 czerwca 2024 r., a potem przejdziesz na stronę dodatków Fall Guys, by odebrać strój Gazowana korona za darmo.