Fall Guys - Soda Crown
16 Mayıs 2024 ile 13 Haziran 2024 tarihleri arasında PC'de Epic Games başlatıcısına giriş yapıp Fall Guys Eklentiler sayfasına giderek Soda Crown Kostümü'nü ücretsiz kapabilirsin!