Fall Guys – Pakiet dzikiego ognia
Show-dolce to dostępna w grze waluta, którą można wykorzystać w Fall Guys. Dzięki niej kupisz nowe przedmioty do spersonalizowania wyglądu, takie jak stroje, buźki, emotki, cieszynki i o wiele więcej!