Fall Guys
Fall Guys ile devasa çok oyunculu bir parti kapışmasına katıl ve Crown'ı alan son Fasulye olmaya çalış. Kaosu ve yüksek yoğunluklu eğlenceyi çağıran oynaması ücretsiz bir platform oyununda Blunderdome'a gir.