Fall Guys
Dołącz do imprezowej gry MMO typu battle royale z Fall Guys i zdobądź koronę jako ostatnia zwycięska fasolka. Wejdź do Blunderdome, aby zagrać w platformową Wolnoamerykankę, która gwarantuje dużą dawkę chaosu i świetnej zabawy.