Fall Guys
Hyppää massiiviseen monen pelaajan party royale -kokemukseen Fall Guys -pelissä ja ole viimeinen papu pystyssä, jotta sinut kruunataan voittajaksi. Tule Blunderdomeen ja koe tasohyppelyä, jossa kaikki ovat omillaan kaaoksen ja huvin keskellä.