Fallen Legion Revenants
Twoje decyzje wpływają na losy wielu istnień! W tej grze RPG akcji, prowadzonej w czasie rzeczywistym, manipulujesz zawieszonym na niebie zamkiem i prowadzisz bohaterów do walki w przyziemnym świecie.