Fallen Legion Revenants
Seçimlerin pek çoklarının kaderini belirleyecek! Bu gerçek zamanlı aksiyon RYO'da yukarıdaki kaleyi manipüle et ve kahramanlarına aşağıdaki dünyada verilen savaşta öderlik et!