Fallen Legion: Rise to Glory
Fallen Legion: Rise to Glory chronicles the story of Legatus Laendur and Princess Cecille. What side will you choose to decide the fate of Fenumia?
Legatus Laendur, a brilliant tactician beloved by the people, fought on the frontlines for the Fenumian Empire, but when he discovers why it is rotting from within, he vows to overthrow the royal family. Fenumia devoured his homeland - will you fight to reclaim it?
Or, join Princess Cecille (and a saucy, talking grimoire) on her journey home as she fights hordes of monsters and a coup led by Legatus Laendur. A crumbling empire is in your hands.
Follow Princess Cecille or Legatus Laendur and experience the stories of Sins of an Empire and Flames of Rebellion.
Control four characters simultaneously and master devastating combo attacks in furious real-time battles.
While clashing with rebel armies, make split second decisions on how to rule your kingdom. Will you side with the mercenary Prime Legion, the palatine Council of Princes, or the cabalistic March Congress?
From the fangs on the menacing manticore to each brick in Fenumia’s castle, all of the artwork has been hand-drawn to create a stunning world.