Fallen Legion: Rise to Glory
Fallen Legion: Rise to Glory, Legatus Laendur ve Princess Cecille'in hikâyesini anlatıyor. Fenumia'nın kaderini belirlemek için hangi tarafta yer alacaksın?
Çok sevilen taktisyen Legatus Laendur Fenumian İmparatorluğu için savaştı ama imparatorluğun içeriden çürümeye başladığını görünce kraliyet ailesini devirmeye ant içti. Fenumia onun topraklarını yok etti, bu toprakları geri almak için savaşacak mısın?
Veya eve dönerken canavar sürüleri ve Legatus Laendur'un darbe girişimiyle savaşan Princess Cecille'e (ve sırnaşık, konuşan büyü kitabına) katıl. Paramparça olan imparatorluk senin ellerinde.
Princess Cecille'i ya da Legatus Laendur'u takip et ve Sins of an Empire ile Flames of Rebellion hikâyelerini deneyimle.
İsyancı ordularla çarpışırken krallığını nasıl yöneteceğin hakkında saniyenin onda birinde verilen kararları al. Kimin tarafında yer alacaksın? Paralı askerlerden oluşan Prime Legion mı, saraya sadık Council of Princes mı yoksa büyülü March Congress mi?
Tehlikeli mantikorun dişlerinden Fenumia'nın kalesindeki her bir tuğlaya kadar tüm çizimler etkileyici bir dünya yaratmak için elle çizildi.