Falling Frontier
Falling Frontier to rewolucyjna gra RTS w klimacie SF, w której czynnikami decydującymi o zwycięstwie są: projektowanie okrętów, wywiad i logistyka. Twoje siły ekspedycyjne właśnie zakończyły budowę pierwszego portu na orbicie nowego świata, ale nie jesteś jedyny. Rywale ze starej wojny kolonialnej pomiędzy Ziemią, Tytanem a Wenus oraz inne frakcje, które podzieliły ludzkość, również przybyły do tego samego układu.
Bitwy w Falling Frontier łączą w sobie intuicyjne sterowanie z zaawansowaną mechaniką. Oddawane strzały mogą trafić w niezamierzone cele, chybiając lub rykoszetując od kadłuba, a każdy okręt posiada podsystemy, które mogą zostać uszkodzone lub zniszczone w momencie uderzenia. Mniejsze, zwrotniejsze jednostki mogą pokonać znacznie większe okręty, ściągając je z zasadzkę lub poprzez przewagę taktyczną.
Falling Frontier zawiera ponad 20 róznych typów statków, w tym: fregaty, niszczyciele, krążowniki i krążowniki liniowe, wraz z całą gamą statków cywilnych. Możesz stworzyć też swój własny projekt, wybierając broń, moduły użytkowe oraz inne komponenty aby jak najlepiej wpisywały się w twoją strategię.
Gra Falling Frontier wspiera modyfikacje dzięki wbudowanemu edytorowi scenariuszy, który umożliwia graczom projektowanie oraz udostępnianie własnych układów planetarnych, misji i kampanii fabularnych.