Falling Frontier
Falling Frontier, gemi tasarımı, keşif ve lojistiğin kritik unsurlar olduğu devrim niteliğinde bir bilim kurgu GZS oyunudur. Keşif gücünüz yeni bir dünyanın yörüngesindeki ilk uzay limanının inşasını henüz tamamladı ancak burada yalnız değilsiniz. Dünya, Titan, Venüs ve insanlığı bölen diğer soylar arasındaki eski sömürge savaşlarından gelen rakipler de sizinle aynı yıldız sisteminde.
Falling Frontier'da savaşlar sezgisel kontrolü derin mekaniklerle birleştiriyor. Iskalanan ya da gövdelerden seken atışlar istenmeyen hedefleri vurabilir ve her geminin çarpma anında hasar görebilecek veya yok edilebilecek alt sistemleri vardır. Daha küçük ve manevra kabiliyeti daha yüksek gemiler, pusu yetenekleri veya taktiksel üstünlük yoluyla çok daha büyük gemileri alt edebilir.
Falling Frontier, sivil gemilerin yanı sıra fırkateynler, destroyerler, kruvazörler ve savaş kruvazörleri de dahil olmak üzere 20'den fazla farklı gemi türünü içerir. Kendi tasarımlarınızı oluşturabilir ve stratejik ihtiyaçlarınıza en iyi şekilde hizmet edecek silahları, yardımcı modülleri ve diğer bileşenleri seçebilirsiniz.
Falling Frontier, oyuncuların kendi yıldız sistemlerini, görevlerini ve hikaye bölümlerini tasarlamalarına ve paylaşmalarına olanak tanıyan oyun içi bir senaryo editörü aracılığıyla modlamayı destekler.