Fallout 2: A Post Nuclear Role Playing Game
Odkąd twoi przodkowie przemierzali bezmiary pustkowi minęło już 80 długich lat. Teraz ty wkraczasz na ścieżkę usianą morderczą radiacją, mutantami z przerostem mięśni i ego oraz niekończącym się potokiem kłamstw, oszustw i zdrad, by odnaleźć Generator Ekosystemu Cudownej Krainy i ocalić wioskę swojego plemienia. Zaczynasz się jednak też zastanawiać, czy można jeszcze pokładać jakiekolwiek nadzieje w tym nowym, wspaniałym świecie.