Fallout 4: 1.000 Creation Credits
Fallout 4'te harcayabileceğin 1.000 Creation Credit al. İçerikleri oyun içinde kategorilere göre incele ve Credit'lerini kullanarak satın al. Creation'lar, hem ana oyunla hem de resmi eklentilerle uyumludur.