Fallout 4: 2700 kredytów klubowych
Zgarnij 2700 kredytów klubowych do użycia w Falloucie 4. Przejrzyj wybór w grze według kategorii i użyj kredytów, aby zakupić zawartość. Dzieła są zgodne z podstawową wersją gry i oficjalnymi dodatkami.