Fallout 4: Automatron
The mysterious Mechanist has unleashed a horde of evil robots into the Commonwealth - hunt these automated enemies down and harvest their parts to build and modify your own custom robot companions!
The mysterious Mechanist has unleashed a horde of evil robots into the Commonwealth, including the devious Robobrain!
To save the day, you'll need to hunt these automated enemies down and harvest their parts to build and modify your own custom robot companions. Choose your robot's limbs, armor, abilities, weapons, paint schemes and even voices from hundreds of possible mods.
(Fallout 4 base game required. Intended for Fallout 4 characters level 15 or higher.)