Fallout 4: Automatron
Tajemniczy Mechanik zaatakował Wspólnotę za pomocą hordy złych robotów – musisz dopaść tych zautomatyzowanych wrogów i pozyskiwać ich części do budowy i modyfikowania własnych robotycznych towarzyszy!
Tajemniczy Mechanik zaatakował Wspólnotę za pomocą hordy złych robotów, wśród których znajduje się również przebiegły robomózg!