Fallout 4: Automatron
Gizemli Mechanist, kötü robotlarını Commonwealth'e doğru sürüyor. Bu robotları avla ve parçalarını kendi dost robotlarını yapıp donatmak için kullan!
Gizemli Mechanist, sinsi Robobrain'in de arasında bulunduğu kötü robotlarını Commonwealth'e doğru sürüyor!
(Fallout 4 ana oyunu gereklidir. 15 ve üzeri seviyelerdeki Fallout 4 karakterleri içindir.)