Fallout 4: Contraptions Workshop
Dzięki dodatkowi Contraptions Workshop do Fallout 4 możesz budować taśmociągi, rusztowania, tory i także bramki logiczne, które pomogą ci tworzyć skomplikowane maszyny i sprytne gadżety ulepszające twoje osady.
W dodatku Contraptions Workshop znajdziesz tez nowe elementy, takie jak windy, szklarnie, magazyny, fajerwerki czy stojaki na pancerze!