Fallout 4: Contraptions Workshop
Fallout 4: Contraptions Workshop'ta Çorak Topraklar yerleşimlerini geliştirmek için konveyör bantları, iskele ve palet kitlerini, mantık kapılarını ve çok daha fazlasını kullanarak çılgın icatlar yarat!
Contraptions Workshop ayrıca asansörler, sera ve depo kitleri, işaret ve aydınlatma mühimmatları, zırh sergi yerleri ve çok daha fazlasını içerir!