Fallout 4: High Resolution Texture Pack
Experience the wasteland like you've never seen it before with the Fallout 4 High Resolution Texture Pack! From the blasted buildings of Lexington to the shores of Boston Harbor and beyond, every location is enhanced with ultra-deluxe detail.