Fallout 4: High Resolution Texture Pack
Poznaj pustkowie jak nigdy dotąd z pakietem tekstur w wyższej rozdzielczości dla Fallout 4! Od zniszczonych budynków Lexington po brzegi Boston Harbor i jeszcze dalej – każda lokalizacja jest wzbogacona o szczegóły ultra-deluxe.