Fallout 4: High Resolution Texture Pack
Fallout 4 Yüksek Çözünürlüklü Doku Paketi sayesinde Çorak Topraklar'ı hiç görmediğiniz şekilde deneyimleyin! Lexington'ın tahrip olmuş binalarından Boston Harbor'ın kıyıları ve ötesine kadar bütün mekânlar son derece lüks detaylarla geliştirildi.