Fallout 4: Nuka-World
Take a trip to Nuka-World, a vast amusement park originally dedicated to the refreshing taste of Nuka-Cola. Now a lawless city of Raiders, it's up to you to bring justice (or mayhem) to the Wasteland in this add-on for Fallout 4.
Take a trip to Nuka-World, a vast amusement park originally dedicated to the refreshing taste of Nuka-Cola - now a lawless city of Raiders!
Explore an all-new region with exciting park zones like Safari Adventure, Dry Rock Gulch, Kiddie Kingdom and the Galactic Zone! Lead relentless gangs of Raiders to conquer settlements and should you choose, bend the Commonwealth to your will.
Experience new quests and content with the Nuka-World add-on for Fallout 4. Enjoy the ride!