Fallout 4: Nuka-World
Wybierz się na wycieczkę do Nuka-World – rozległego lunaparku, który pierwotnie reklamował orzeźwiający smak Nuka-Coli, a obecnie zmienił się w bandyckie miasto bezprawia!
Zwiedz zupełnie nowy region z ekscytującymi strefami takimi jak „Przygoda z Safari”, „Suchy Jar”, „Dziedziniec Dzieciaków” i „Strefa Galaktyczna”! Poprowadź bezwzględne gangi bandytów w ataku na osady i spraw, by Wspólnota padła przed tobą na kolana.
W dodatku Nuka-World znajdziesz nowe misje i zawartość dla gry Fallout 4. Baw się dobrze!