Fallout 4: Nuka-World
Eskiden Nuka-Cola'nın ferahlatıcı tadına adanmış ve şimdilerde kanunsuz bir Raider şehri olan Nuka-World eğlence parkına yolculuğa çık.
Yeni bölgeyi ve içerisindeki Safari Adventure, Dry Rock Gulch, Kiddie Kingdom ve Galactic Zone gibi park alanlarını keşfet. Acımasız Raider çetelerine liderlik et, yerleşimleri fethet ve Commonwealth'e boyun eğdir.
Fallout 4'ün Nuka-World eklentisi ile yeni görevleri ve içeriği tecrübe et. İyi eğlenceler!