Fallout 4: Vault-Tec Workshop
Zbuduj świetlaną przyszłość pod ziemią dzięki całkiem nowemu dodatkowi Vault-Tec Workshop. Projektuj z tym dodatkiem do Fallouta 4 wielkie krypty i przyciągaj nowych mieszkańców, używając przedwojennych zestawów przemysłowych zawierających meble, oświetlenie i dzieła sztuki w stylu nostalgicznego retro!
Oczywiście Vault-Tec zachęca wszystkich nadzorców do regularnego eksperymentowania na mieszkańcach krypt, aby dzięki temu lepiej ich poznać.Dzięki dodatkowi Vault-Tec Workshop zyskasz niezbędne narzędzia, by twoja krypta działała idealnie.