Fallout 4: Vault-Tec Workshop
Vault-Tec Workshop ile yeraltında aydınlık bir gelecek inşa et. Fallout 4 için bu eklentide savaş öncesinden kalma sanayi donanımını kullanarak dev bir Vault inşa et, nostaljik mobilya, ışık ve sanat eserleriyle donat ve insanları buraya gelmeleri için cezbet.
Ayrıca her iyi Overseer gibi, ideal yurttaşlar yaratma yolunda mahzen sakinleri üzerinde Vault-Tec onaylı deneyler yürüt. Vault-Tec Workshop sayesinde mükemmel Vault'u kurmak ve işletmek için ihtiyacın olan tüm araçlar elinde.