Fallout 4: Wasteland Workshop
With the Wasteland Workshop add-on for Fallout 4, design and set cages to capture live creatures – be they scrappy Raiders or vicious Deathclaws! Tame your Wasteland wildlife, face them off in battle or even set 'em loose onto your settlement!
Tame your Wasteland wildlife, face them off in battle or even set 'em loose onto your settlement; it's up to you!
Fallout 4: Wasteland Workshop also includes a suite of new design options for your settlements such cathode tube lighting, letter kits, taxidermy and more!