Fallout 4: Wasteland Workshop
Dodatek Wasteland Workshop do gry Fallout 4 umożliwia projektowanie i zastawianie klatek do chwytania żywych stworzeń – od bandytów po szpony śmierci!
Dodatek Wasteland Workshop zawiera też wiele nowych elementów do ozdabiania osad, takich jak lampy elektronowe, zestawy znaków z literami czy wypchane zwierzęta!