Fallout 4: Wasteland Workshop
Fallout 4 için Wasteland Workshop eklentisiyle Raider'lardan Deathclaw'lara kadar türlü yaratıkları yakalayacak kafesler tasarla ve kur. Çorak Topraklar'dan yakaladıklarını ister evcilleştir ister savaşta kullan, hatta istersen yerleşimine sal!
Fallout 4: Wasteland Workshop ayrıca, katot lambaları, harf setleri, post doldurma seti ve benzerleri gibi, yerleşimlerin için yeni tasarım araçlarını ve daha fazlasını içerir.