In Dead Money, your life hangs in the balance as you face new terrain, foes, and choices. It is up to you how you play your cards in the quest to survive.
Welcome to the Sierra Madre Casino! The casino’s mythical contents are lusted after by desperate wasteland scavengers, who tell stories of intact treasure of the old world buried deep within its vault. Lured here by a mysterious radio signal advertising the long-awaited grand opening of the casino, you are thrown into a high stakes game where you’ll have to work with three other lost souls if you want to survive.
Take part in a suspenseful post-apocalyptic casino heist in which you’ll need to work with three companions, each of whom has their own motivation for helping you.
Add hours of extended gameplay where you’ll encounter the mysterious Ghost People, pre-war death traps and the holographic security system of the Sierra Madre.