Witamy w kasynie Sierra Madre! Jego owiane legendą bogactwa są obiektem pożądania wielu zdesperowanych zbieraczy z pustkowia, którzy opowiadają o nietkniętym skarbie zakopanym głęboko w jego skarbcu. Zwabieni przez tajemniczy sygnał radiowy zapowiadający długo wyczekiwane otwarcie kasyna, rozpoczynacie grę o najwyższą stawkę, podczas której będziecie musieli współpracować z trójką innych zagubionych dusz.
Weźcie udział w emocjonującym postapokaliptycznym napadzie na kasyno, podczas którego będziecie musieli współpracować z trójką towarzyszy. Każdy z nich ma własne motywacje, aby wam pomóc.
Czeka na was wiele godzin rozszerzonej rozgrywki, podczas której napotkacie tajemniczych ludzi-duchy, zmierzycie się z przedwojennymi pułapkami oraz holograficznym systemem ochrony Sierra Madre.