Ruszajcie daleko na pustkowie Mojave, poszukując elitarnego uzbrojenia – od szokująco potężnego po cudacznie niepraktyczne.
Czas zwolnić trochę miejsca w ekwipunku. Na pustkowiu Mojave czeka mnóstwo nowego i niepowtarzalnego uzbrojenia, takiego jak Bozar – potężny lekki karabin maszynowy 5,56 mm, Smitty Special, druzgocący wariant miotacza plazmy, mina kasetowa MFC, Esther, wyjątkowa wyrzutnia miniatomówek i absurdalny Nuka Breaker – nowa broń biała skonstruowana z neonowego znaku Nuka-Coli. A jeśli 27 nowych rodzajów broni to dla was za mało, ulepszcie posiadaną broń 40 nowymi modyfikacjami.
Wypróbujcie 18 nowych receptur i 29 nowych rodzajów amunicji, takich jak smoczy oddech kaliber .12, pociski roju czy 25 mm/40 mm granaty plazmowe, dzięki którym dyplomacja staje się zdecydowanie mniej atrakcyjną opcją.
Na uważnych kolekcjonerów czeka ponad dwadzieścia nowych wyzwań. Jeśli myśleliście, że w New Vegas widzieliście już wszystko, zastanówcie się jeszcze raz!