Aşırı derecede kuvvetli olandan ne işe yaradığı bilinmeyen garip silahlara kadar uzanan bu seçkin silahları ararken Mojave'nin Çorak Toprakları'nı baştan başa kat et.
Envanterde yer açma vakti geldi çünkü Mojave'nin Çorak Toprakları'nda keşfedilmeyi bekleyen birçok benzersiz silah var. Güçlü mü güçlü 5,56 mm'lik Light Machine Gun Bozar, Plasma Caster'ın çok daha kuvvetli versiyonu Smitty Special, MFC Cluster Mine, eşsiz Mini Nuke Launcher Esther ve Nuka-Cola neon tabelasından üretilmiş yeni bir yakın dövüş silahı olan gülünç Nuka Breaker bunlardan yalnızca birkaçı. "27 yeni silah yetmez," diyorsan mevcut silahlarını geliştirmek için 40 yeni silah modunu kullanabilirsin.
Aralarında 12 kalibrelik Dragon's Breath, Hive Missile'lar ve 25/40 mm'lik Plasma Grenade'lerin bulunduğu yeni 18 şemayla 29 cephane türünü deneyerek diplomasinin bu seçeneklerin yanında ne kadar sıkıcı olduğunu kendi gözlerinle gör.
"Görev tamamlamakta üstüme yoktur," diyenleri yirmiden fazla yeni görev bekliyor. New Vegas'ta yapılacak her işi yapıp görülecek her yeri gördüğünü sanıyorsan yanılıyorsun!