As you try to find a way back to the Mojave you become embroiled in a war between tribes and a conflict between a New Canaanite missionary and the mysterious Burned Man. The decisions you make will determine the fate of Zion.
New Terrain - Navigate the highs and lows of the steep canyon walls, caves, riverbeds, waterfalls and explore the lush landscapes and rugged terrain in beautiful and sprawling Zion Canyon.
New Enemies - From the deadly Yao Guai and exotically lethal Greek Geckos to new hostile tribals, Zion Canyon is as dangerous as it is beautiful.