Ulysses işi neden almadığını açıklayacağına söz veriyor ancak öncesinde depremler ve şiddetli fırtınalarla paramparça olmuş Divide'ın kasırga vurmuş kanyonlarına son bir yolculuk yapmanı istiyor. İşi alıp almamak sana kalmış.
Divide'a giden yol uzun ve tehlikelerle dolu. Üstelik bu yola çıkmaya cesaret etmiş az sayıdaki kişiden de geriye dönen yok. Geçmişine dair cevaplar bulmak bu riski göze almaya değer mi? Yolculuğa tüm ekipman ve silahlarını getir ancak yoldaşlarını arkanda bırak çünkü bu yolu yalnız yürümen gerekiyor.
Yeni Harita - Divide'ın fırtına ve depremlerle mahvolmuş arazisinde orijinal Courier Six, Ulysses'ı bulmak için seyahat et. Parçalanmış kanyonlar, terk edilmiş füze sığınakları, askeri üsler ve yıkılmış şehirler seni bekliyor.
Yeni Silahlar - Bu tehlikeli yolculukta elinin altında bir dizi yeni silah olacak. "Red Glare" Rocket Launcher ile arazideki terk edilmiş savaş başlıklarını patlatmak için kullanabileceğin Laser Detonator'ın yanı sıra Flare Gun, Satchel Charge ve Shoulder-Mounted Machine Gun gibi çeşitli savaş öncesi dönem silahları bunlardan yalnızca birkaçı.
Yeni Perk'ler - Lonesome Road, seviye sınırını 5 yükseltiyor. Ayrıca Auto-Inject Stimpak'ler, Bitter Drink ve Snakebite Tourniquet gibi tariflerle yeni perk'leri beraberinde getiriyor.