Fangs Early Access FAQ
Fangs Early Access FAQ. Each answer is representative to the current stage of development, and details/ answers are subject to change.
We believe in building Fangs alongside each community member. The feedback and bug reports that have come from our community throughout our closed testing periods, have been invaluable in bringing Fangs to where it is today. In order to make sure it becomes the best MOBA for as many folks as possible, we feel continuing with our community and bringing the game to Early Access will allow for the possibility of a much better experience.
The exact time of how long it will be in Early Access has not been determined. We plan to only release the game once we, and the community, feel it is ready.
Early Access will be focused on building the foundation of the game, everything from heroes, maps, client features and of course bug fixing and polishing. We’ll support Early Access with bi-weekly content patches aimed at improving the game and polishing it. The full version of the game will have a more complete feature set and have a higher level of polish and stability than Early Access. We’ll also potentially expand to more regions and introduce bigger and larger features for the full release.
We are currently still in our Closed Alpha testing stages, and hope to release in Early Access between late 2022 - Spring 2023. Date still subject to change.
As mentioned, community feedback and bug reports are absolutely crucial to Fangs' success. We look at every piece of feedback and bugs reported within our community Discord. Please join our Discord and submit both your feedback and any found bugs! Thank you so much in advance for being a part of this journey with us!