Fangs – często zadawane pytania dotyczące fazy wczesnego dostępu
Fangs – często zadawane pytania dotyczące fazy wczesnego dostępu. Każda odpowiedź odpowiada aktualnemu etapowi rozwoju, a szczegóły/odpowiedzi mogą ulec zmianie.
Wierzymy w rozwijanie gry Fangs wraz z całą społecznością. Opinie i raporty o błędach, które napływały od naszej społeczności podczas zamkniętych okresów testowych, były nieocenione w doprowadzeniu gry Fangs do obecnego stanu. Uważamy, że kontynuowanie współpracy z naszą społecznością i wydanie gry w ramach wczesnego dostępu zapewni, że Fangs będzie najlepszą grą MOBA dla największej liczby osób.
Obecnie nadal jesteśmy na etapie testów zamkniętej wersji alfa i mamy nadzieję, że wydamy grę w ramach wczesnego dostępu między końcem 2022 a wiosną 2023 roku. Data wciąż może ulec zmianie.
Jak wcześniej wspomniano, opinie społeczności i raporty o błędach są absolutnie kluczowe dla sukcesu gry Fangs. Przyglądamy się każdej opinii i wszystkim błędom zgłoszonym na naszym Discordzie. Dołącz do naszego Discorda i prześlij swoją opinię i wszelkie znalezione błędy! Z góry dziękujemy za wspólny udział w tej przygodzie!