Fangs
Fang'ler, binlerce yıl önceki felaketten bu yana hep kültür ve çatışmaların merkezinde yer aldılar. Yeryüzünün dört bir yanına yaydıkları, canlı varlıklara muazzam bir güç sağlayan efsunlu element kristalleri, dünyanın en değerli ve en çok arzulanan kaynağı haline geldi.
Büyük Felaket'ten (Great Calamity) beri, Fang'lerin büyü gücü dengesiz bir şekilde artmakta, Yarık Diyarlar (Fractured Realms) ise esrarengiz ve kargaşa dolu bir çağın eşiğindedir.
Kargaşa dolu bu yeni çağda kimler efsane olup adını tarihe yazacak, kimler tarihe karışacak?
Fangs'te herkesin kendine uygun bir kahraman bulabileceğinden emin olmak istiyoruz. Kapsamlı özgeçmişleri olan, oyuncuların kendileriyle bağdaştırabileceği çeşitli tarzlarda kahramanlar yaratmaktayız. Her bir kahramanın oyunculara sınırlarını zorlamaları için ilham vermesini, her rauntta yeni stratejiler keşfetmelerini sağlamasını umuyoruz.
Lüzumsuzca uzun süren, bitmek bilmeyen maçların yoruculuğunun farkındayız, işte bu yüzden oyuncularımızın doğrudan çatışmaya atılabilmelerini sağlamak istiyoruz. Hızlı tempolu çatışma deneyimi ile uyarlanabilir Güçlendirmelerin birleşimi siz oyunculara daha hızlı bir savaş deneyimi sunuyor. Oyun sırasında değişiklikler yaparak farklı durumlara uyum sağlamak, Fangs'te başarılı olmanın anahtarıdır.
Fangs, stratejik takım çalışması odaklı, iş birliği gerektiren bir oyundur. Oyuncularımızın oyun içinde ve dışında, her zaman saygı ve samimiyet içinde bir topluluğun parçası olmasını istiyoruz. Galibiyetin birden çok şartı olduğundan, kazanmak için takım halinde çalışmalısınız.
Öğrenilmesi kolay ama ustalaşılması zor olan Fangs, hem yeni hem de alanında tecrübeli oyuncuları bünyesine davet ediyor. MOBA'nın ön koşullarını indirgeyerek bütün oyuncuların hünerlerini gösterebilmesini, kendilerini kanıtlamalarına olanak sağlamayı amaçlıyoruz. Fangs'in hep taptaze kalabilmesini sağlamak için oyunu her 2 haftada bir güncelleyip bazı dengelemeler uygulayacağız.