Fangtopia
Sink your fangs into Fangtopia, a cozy and relaxing tile puzzle game where you assemble landscapes to craft a monsterrific paradise for friendly ghouls and ghosts. Design a care-free, scare-free world of gentle chills.
Score big to unearth unique landmarks. Complete special terrain objectives to earn more tiles and expand your world. What new pieces will you uncover as you pack your Halloween realm with wholesome and mysterious sights?