Fantasy Youth
Fuldendt udforskning af Glædesøen: Træd ind i områder som kyster, bjerge og sneklædte bjerge, hvor du kan teste dine flotte springmanøvrer og skydefærdigheder, mens du eliminerer de mange fjender, der er sluppet ud af kontrol.
Spillets angrebsmuligheder: Dyr på jorden kan angribe ved at hoppe ned og træde på dem, mens planter, vandlevende og flyvende dyr kun kan bekæmpes med våben.
Livsforøgelse: Når du eliminerer de ondskabsfuldt magisk kontrollerede dyr og planter, kan du spise mønter for at score højt. Ved at opnå et bestemt antal point får du en bonuslivetilføjelse!