This is the stunning official soundtrack to FAR: Changing Tides. Download 34 original songs by composer Joel Schoch and experience a rich auditory adventure whenever you like.
From mournful lows to soaring highs, these diverse arrangements deftly conjure the emotional depth that makes FAR: Changing Tides so memorable. An eclectic variety of instruments feature, including rich cello, lively fiddle, mellow harp and mournful mandolin.