Bu, FAR: Changing Tides'ın büyüleyici resmî oyun müziğidir. Besteci Joel Schoch'a ait 34 orijinal şarkıyı indir ve zengin bir işitsel macerayı istediğin zaman deneyimle.
Hüzünlü baslardan yüksek tizlere uzanan bu çeşitli aranjmanlar, FAR: Changing Tides'ı bu kadar akılda kalıcı kılan duygusal derinliği ustaca yakalıyor. Zengin çello, canlı keman, yumuşak arp ve hüzünlü mandolin ezgileri dâhil olmak üzere çok çeşitli enstrümanlar bulunmaktadır.