Deluxe Edition
– Zestaw Małpie figle: Cztery emocjonujące misje z Hurkiem i jego wybuchową, obładowaną bombami małpką oraz dwa nowe sposoby, by upokorzyć przyjaciół w trybie gry wieloosobowej.