Deluxe Edition
Şiddetle yönetilen kanunsuz bir adanın karanlık sırlarını keşfedin ve kaçmaya çalışırken düşmanınıza karşı savaşın. Canlı halde kaçmak için şanstan daha fazlasına ihtiyacınız olacak!